Predstavitev blagovne znamke Turn na ZZS

V sredo, 22. septembra, smo v organizaciji Zadružne zveze Slovenije v okviru predavanj Učinkovita vizualna komunikacija s kmetijskimi izdelki predstavili razvoj blagovnih znamk Klet Krško in Turn, pri čemer smo izjemno ponosni, da smo se imeli priložnost predstaviti v eminentni družbi branda Lušt, kakor tudi ostalih sodelujočih. »Vsak vložek v razvoj vizualne komunikacije naj ne bo strošek podjetja, temveč njegova investicija,« smo sklenili dogodku, ki je pod naslovom »Učinkovita vizualna komunikacija s kmetijskimi izdelki« potekal na sedežu Zadružne zveze Slovenije. Z nami sta bila predavatelja Timon Leder iz Zavod Dagiba in Kolja Saksida iz Zavoda ZVVIKS, Institute for film and audiovisual production, ki sta predstavila pomen vizualne komunikacije s ciljno publiko preko slikovnih, video in spletnih vsebin ter pojasnila, kako (z)graditi blagovno znamko.

A nismo ostali zgolj pri teoriji, raziskovali smo tudi prakso. Ozadje razvoja svojih uspešnih blagovnih znamk kot primere dobrih praks so z nami delili Izidora Dešnik iz podjetja Paradajz, d.o.o. s paradižniki Lušt, Katarina Simončič iz Klet Krško s svojo novo linijo vin in blagovno znamko Turn ter Janko Skube iz Kmečka Zadruga Sevnica in blagovno znamko Grajske mesnine Sevnica z izbranimi mesninami.

Bilo je nadvse navdihujoče, pa tudi okusno.

Starostna omejitev

Spletna stran vsebuje informacije o alkoholnih pijačah, zato je namenjena polnoletnim osebam.
S klikom na gumb VSTOPI potrjujete, da ste stari 18 let ali več.

Vstopi